Що робити, якщо змінили номер телефону, вказаний у декларації?

Укладаючи декларацію з лікарем, кожен пацієнт вказую особисті дані, серед яких також і номер телефону. За цим номером лікар реєструє пацієнта в електронній системі. Також саме на цей номер телефону пацієнт отримуватиме повідомлення з номером електронного направлення чи електронного рецепту, коди підтвердження при переукладенні декларації та іншу важливу інформацію.

Якщо ж ви вирішили змінити номер телефону, то обов’язково необхідно оновити інформацію.

Як це зробити?

  1. Змінити номер телефону можна через електронну форму на сайті НСЗУ у розділі «Громадянам».
  2. Щоб подати запит, треба вказати прізвище, ім’я та по батькові, дату народження, ідентифікаційний номер, документ, що посвідчує особу, його серію та номер. А також накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП).
  3. За цим запитом пацієнта Національна служба здоров’я України змінює налаштування і з’являється можливість оновити номер телефону.
  4. Щоб перевірити статус поданого запиту можна скористатися сервісом «Перевірка стану запиту».
  5. Після того, як запит буде виконано і метод аутентифікації, тобто попередній номер телефону анулюється, зверніться до лікаря, з яким уклали декларацію і оновіть свій номер телефону.

Поділитися посиланням, вибрати спосіб!